Mogelijkheden

SlimAssist draait via het internet. Elke gebruiker heeft een eigen account, waarna hij/zij toegang heeft tot een eigen (afgescheiden) database.

De applicatie kent verschillende onderdelen:

Cliënten

Middels een elektronische cliëntenkaart kunnen alle gegevens van cliënten geregistreerd worden. En zo ook de voortgang van het gewichtsverloop.
Ook kan via deze optie contact gezocht worden met cliënten.

 

Rapportage

Data op verschillend niveau kan hier middels een rapportage zichtbaar gemaakt worden. Zoals bijvoorbeeld adressenlijst en verjaardagsdagen.

 

Financiën

De gehele financiële voortgang kan hier gemonitored en ingegeven worden. Denk hierbij aan verkkoop en inkoop, ook aan BTW-afdracht is gedacht.

 

Vanwege de koppelingen, hoeven er geen handmatige kasboeken meer bijgehouden worden. Alle geplaatste bestellingen worden onmiddelijk opgenomen in het kasboek inkomsten.


Voorraadbeheer

Middels deze optie is het voorraadbeheer volledig geautomatiseerd, zelfs het plaatsen van een inkoopbestelling bij de distributeur is volledig geautomatiseerd.

 

Beheer

Het systeem kan volledig naar eigen wensen en gebruik ingericht worden. Zo kunnen er verschillende niveau's van rechten aan gebruikers toegekend worden.
Ook bestaat er een mogelijkheid om SlimAssist te koppelen aan een urenregistratie van medewerkers, waaruit een berekening individuele omzet (en indien van toepassing bonus) gegenereerd kan worden.

Persoonlijke pagina

Voortgang

Elke cliënt kan via een in te stellen password inloggen op een persoonlijke pagina op internet; zij zien dan een grafiek van hun gewichtsverloop, (eventueel) foto voor, weegmomenten (gewicht, bijhorende BMI, gewichtsverlies per week en totaal, vocht- en vetpercentage).

Bestelling

Ook kunnen cliënten via hun persoonlijke pagina middels een bestelformulier een bestelling plaatsen. De consulent ontvangt de bestelling via e-mail, waarna SlimAssist bestelde producten automatisch opneemt in het kasboek en in mindering brengt van de voorraad. Ook zal er een rekening geprint worden. Producten die uit voorraad zijn, worden gemarkeerd en geblokkeerd. Hierdoor is het voor de cliënt niet mogelijk dit artikel te bestellen.